Chat şimdi bana deki

Chat olanların üzerinden ortamın soğumasını beklemeden bana birşeyler söyle sevgili bu dakikadan sonra birliktelilik kelimesini türkçe hafızamdan kaldırıyorum. Sohbet olarak kullandığın son sözcüklerin varya beni derinden vurup gögsümü parçalayıp içerisindeki kalbimi söküp yerlere attı. Sohbet odaları istemediğim noktalara varan bir sevgiyi ne yapacağım ben sözümüz ve yeminlerimiz vardı ortaklaşa verdiğimiz onlarıda unutup gitmissin kullandığın maddeler seni benden uzaklaştırdı. Sohbet siteleri diyarlarının en çukuruna sürükleyip sömürmeye başladı hergün parça parça kopardı gönlünün içindeki sevgiyi yerlere attı.
trkahkaha401

Leave a Reply

