komik Matematik dersi

Orta okula gidiyodum Matematik dersini çok seviyodum daha doğrusu sayısal derslerle aram çok iyiydi,o zamanlar Matematik değişime uğramıştı,yani klasik matematik bitmiş modern matematik başlamıştı.Bizimde matematik hocası pek bilmiyordu modern matematiği yani şu meşhur x ler y ler denklemler yani.
Birgün hoca soru çözüyor,birtane soru yazdı tahtaya bize gösteriyor,yapmaya çalışıyordu ki tıkandı😀😀 baya bi karıştırmıştı çözümü en son ben napıyorum demişti😀 bende içimden bari bilmiyosun akşam çözeceğin sorulara baksaydın ya dedim.Neyse hoca uğraştı baya çözemedi,en son parmak kaldırdım dedim hocam isterseniz ben çözebilirim dedim.Buyur gel dedi kalktım çözdüm soruyu.Hocamız yanına çağırdı beni bende diyorum ki tebrik edicez sözlü falan v
Adam soruyu çözemedi kalktım ben soruyu çözdüm birde dayak yedim,yerime geçtim içimden sende haklısın be hocam dedim nasılsa devlet işi,karışan eden yok,dersi anlatsan da anlatamasan da maaş işliyor nasılsa
trkahkaha401

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s