Sohbet anımız

Sohbet açıklaması ingilizce anlamı olarak attığımız başlık altında sohbet mantığının nelere dayalı olduğunu anlatmak için burada bulunuyoruz günümüzde insanların işleri uğraşlarında bile vazgeçemediği tek fikir var, Oda chatleşme mantığıdır bir müdüre mühendis yada bilgisayar başında görev yapan bir memur iş stresinden kurtulmak için yada ufak kaçamaklara yelken açmak isterse hemen elleri klavyeye uzanıp sohbet başlığı altında toplanan sitelere giriş yapmak oluyor. Elbetteki bazen hedefinide ulaşmış oluyor bazende o kadar vakit kaybının sonunda hüzünlü sonu hüsran olan bir adam olabiliyor tabiki bayanlar içinde geçerli bu istedikleri gibi bir erkeği bulamayıp yada şansızlıklardan ötürü evde bekar kalmaya mahkum edilmiş bayanlar! Onlar içinde birer kurtuluş yolu evliliğe açılıcak kapı yada bir adım daha yaklaştırılacak bir kavramdır evde duran bir kadın ateş gibidir erkekler daima bayanlara boyun eğmek zorunda kalmışlardır çünkü eşiyle kavga eden bir koca yataktan atılarak meyvelerden mahrum halde kalabilir geceyide sırt ağrısı kol baş ağrısıyla geçirerek sabaha uyanmasıyla güne 1-0 yenik durumda başlıyabilir zaten atalarımızın şöyle bir sözü var. Güne nasıl başlarsanız öyle devam etmektedir evet düşünüyoruz düşünüyoruz farklı fikir yorumlarla açıklamaya çalışıyoruz şahsen ben kendim 14 yaşında tanışmıştım sanal alem ile ve bu acemilik sürecindede boş bir sohbet sunucusunda zurna isimli kanalda görevli konumundaydım botların gerçek insanlar olduklarını benim gibi bilgisayar üzerinde klavyeye tık tık yazan şahıslar olarak düşünüyordum tabiki çok uzak kalmıştım ben o yüzden kandırılmıştım. Ayların birbirini devirmesi sonucu dönen saat yelkovan ve akreplerinin her atışıyla benim için bir kademe yükselmekti çünkü azimli isteğim tuttuğumu koparma felsefem herşeyi daha iyi kavrayabilmeme katkı sağlıyordu. Artık gerekli olan güce sahiptim ve büyük bir sohbet platforumunda görev yapmaktaydım aynı zamanda yardım birimlerinde asistan olarak görev yapıyordum insanların sürekli aradığını bişeyler sorduğu bir kişiliğe sahiptim ve o zaman içerisindede yeni arkadaşlıklar edinmiştim büsürü kız arkadaşım vardı buda benim ufkumu genişletmişti ve günün biriydi akşam vaktinde özelime gelen tuğçe63 nickli kızın selamını aldıktan sonra hemşerim olduğu için sorularım olmuştu ve çapkınlıkta yapmaktaydım ama malesefki görüntülü konuşma isteğimi kabul etmemiştiki sonradan msn adresini alıp kişi listeme eklemiştim buda ilk aşkımın başlagıcıydı. Zaman geçtikçe her süre zarfında görüşüp konuşurduk buda birbirimizi daha iyi tanımamıza vesile olurdu artık yılları devirmiştik ve ikimizde sıkılmadan arkadaşlığımıza devam ediyorduk lakin bilmediğimiz birşeyler vardı içimizde arkadaş sevgisi değildi bu ilk yaşadığımız ve ilkkez hissetiğimiz bir duyguydu bu daha çocuktuk ve ismini koyamıyorduk bu hislerimizin. Fakir bir ailenin çocuğu olmamın verdiği değişiklik bir hayatım vardı ve çocuk yaşta çalışmaya başlamıştım ve o an gurbet ellere çıkma gereksinimi duymuştum ailemin sözlerine aldırış etmiyordum bilene yurdumun güzel şehirlerinden birisi olan yeşil bursaya gitmiştim arada bilgisayara oturup sevdiğim kız ile görüşürdük buda bizim için bir macera olmuştuki onunda okulları felan vardı konuşabilmemiz tamamen şansa dayalı bir iş olmuştu muhteşem arkadaşlığımız sevdamız vardı bizim sonra dönmüştüm tekrar urfaya ama tuğçenin sesini halen duyamamıştım aç susuzdum ona numarasını alamıyordum bir türlü ama benimki onda vardı birgün okuldayken arkadaşlarının gaz verip arayamazsın diye kışkırttığı tuğçem beni aramıştı bende o sıra geceden kalmaydım sabah eve yetişince hemen yatağa uzanıp yatmıştım telefonum çalıyordu baktığımdada özel numara gösteriyordu eski külüstür telefonumun ekran görüntüsünde özellemi uğraşacağım diyip meşkule atmıştım bur bir hataydı sonradan anlamıştım. Akşam uyanınca internet kafeye varıp msn programına girip kullanı adı şifremi yazdıktan sonra dönen iki adam amblemini beklerken bile aklımdaydı sabırsızlanıyordum ve açılınca tuğçem onlineydi hemen yazarak başladım sohbete sabah seni aradım bakmadın diyince yıkıldığım nokta olmuştu üzülmüştüm neden açmadın diye kendime sitem ediyordum. Oda iyiki açmadın diyerek dalga geçmişti benle çünkü gaza gelip aradım demişti yoksa arıyamazdım cesaretim yoktu diyerek rahatca konuşuyordu bu makalemizi daha fazla uzatıp canınızı sıkmıyalım diyerekden o küçük 6 haftan oluşan sözcüğün sizlere neler yaşatabileceğini tahmin bile edemezsiniz sadece tercih edin ve keşife başlayın..
trkahkaha401

Leave a Reply

