Sohbet siteleri peşinden koştum

Sohbet siteleri sana ifade etmek istediğim cümleyi yanlış anlatmam sonucu dinlemeden kafanda oluşturduğun hayellere doğru sürüklendin yıllanmış sevdalını tanıyamadın. Sohbet odaları uğrunda ailene karşı durarak ölümü göze almamışmıydım halenmi sana güven verememişim yanılıyorsun ey sevgili sen benim biriciğimdin yanarak ben kaldım ortada. Sohbet odası buzlu ellerini vur tenime gönlüme doğru ferahlasın derinliklere hissetmem için bu şart fatih yeşilgülün dediği gibi bu sevda bana göre değilmiş. Sohbet peşinden koşup ağlayıp bir kış gününde evinizin senin pencerene karsılık yağmurlara aldırış etmeden uyuyan kimdi bilmiyordun demi her tenime düşen yağmur taneciğini ellerin sandığımı..
trkahkaha401

Leave a Reply

