Annem için bir Mesaj

Annem için bir Mesaj, Annem için, bir Mesaj, Kendimi yakaladı.
Sadece merhaba demek istedim.
Sesini duydum çünkü bir süre oldu.
Ben özellikle hiçbir şey hakkında bizim küçük sohbetler özledim.
O kadar gereksiz gibiydi ve benim gün yoğun vardı hatta bazen bir zahmet.
Şimdi, ben bu kesintiler rahatsız edilmemiş olsaydı hafife onları almamış olsaydı.
Ben her gün yapmak gibi, bu sabah var.
Sana bir mesaj göndermek gerektiğini, ben bir süre için temas olmamıştır söyledi.
Keşke nasıl olabilir!
Sanırım saçma şeyler hakkında konuştuk, öğleden sonraları bizim küçük sohbetlerinin özledim.
Eğer çiçek yatak, çılgın hava koymak için satın çiçek türü.
Akşam yemeği için yemek planladıklarını Ne ki, her zaman sondaj nefis bir şeydi.
Sizinle meşgul çeşitli projeler, bu uzun hala asla.
Benim bilgisayarda resim çekti ve oturdu – biz yıllar boyunca gittim birlikte yaptık çok şey, yerde hatırlamak, resim bakıyor.
Ben o zamanlar şimdi gitti fark – sonsuza dek gitti, ama anıları hala ayrılamıyorum.
Sadece söylemek istiyorum çünkü – – Ben çağrı veya ya da bir mesaj gönderebilir isteyen, resminizi bakarak, tek başına oturdu Seni özledim anne.
Billie, benim vekil için annem , arkadaşım ve güzel bir kişi.
Ben, çok çok özledim
ama Cennet orada için kutsanmış olduğunu biliyorum.

trkahkaha401

Leave a Reply

