Gerçek Aşk Sözleri

Tek gerçek sensin tek gerçeğimsin aşkım benim gerçek dünyam özlediğim hayalimsin.
Aşka dair ne varsa bütün gerçekleri sende buldum aşkım, çünkü aşkın ta kendisisin.
Adını nefesime yazdım her nefes alışımda seni daha çok seviyorum gerçek aşkım.
Papatya gibiyim avuclarında., ister fal bak istersen sakla.
Hani sevmemeye yeminin vardı, onu gördün birden delirdin gönül,ne göz ne sözünü dinlemedin sen, bak kendi gönlüne yenildin gönül.
Söyle ela gözlerine gelsinler geceme, neşe ile sevgi ile, sonra o bal dudaklarınla de ki, girmesinler gecemden emi.
Ben Sevgiyi, Mutluluğu Sende Buldum, Ne Boyundadır Gözüm Nede Kaşına Gözünedir Sevdam.. Ben Seni Sen oLduqun için Sevdim….
Sensiz bir aşkın bedelini ödemeye hazırım, seninle olan aşkta her şeye varım.
Sonsuzluğa gider ruhum her şeyi geride bırakırken, gözlerinde esir kaldım aşkına adım adım akarken.
trkahkaha401

Leave a Reply

